Salam Pengenalan

Assalamualaikum

Rasanya dah lama nak buat blog nak cerita pasal kamera, gajet & benda yang berkaitan macam apps dan juga berita-berita terkini tentang hal yang berkaitan. Mula-mula dulu fikir bajet kurang nak buat cerita pasal gajet & kamera pun payah tapi fikir balik sebab minat kat kamera buat je le blog bercerita pasal kamera walaupun dana yang ada tiada la banyak mana tapi saya cuba.

Saya rasa cerita pasal kamera tidak semestinya mengenai pelancaran kamera baharu dan pandangan pertama saja tetapi boleh juga saya cerita mengenai fungsi dan sebagainya lah yang boleh dikaitkan. Selain daripada kamera saya juga bercadang ingin berkongsi perkembangan gajet, peranti dan apps serta yang berkaitan.

Buat masa ini itu sahajalah harapan saya dengan blog yang ini.

Wassalam


Ulasan